Informatii

           Conform Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale ( Strategia dezvoltarii turismului in Romania, august 2010 ), studiile de specialitate din cadrul Organizatiei Mondiale pentru Turism ( World Tourism Organization ) au identificat principalele megatendinte ce se inrefistreaza in domeniul turismului, care se vor aplica in perspectiva anilor 2020, ceea ce priveste cererea si oferta turistica. Printre cele mai semnificative aspecte, pot fi mentionate urmatoarele

– cresterea numarului de turisti;

– cresterea numarului de persoane interesate de turismul cultural si de aventura;

– cresterea cererii pentru destinatii noi;

– cresterea frecventarii statiunilor balneoclimaterice si balneare ( datorita preocuparii crescande pentru sanatate, intretinere, infrumusetare, gi,mnastica, fitness, etc.);

– cresterea numarului persoanelor de varsta a III-a care sunt mai active si dornice de calatorii;

– turistii devin mai experimentati, asteptand atractii de buna calitate, utilitati si servicii pe masura, si preturi adecvate calitatii in calatoriile lor;

– dezvoltarea ofertei pentru calatorii de afaceri ( congrese, conferinte, reuniuni etc.);

– cresterea numarului de turisti preocupati de conservarea si protejarea mediului natural;

– utlizarea intr-o masura tot mai mare a tehnologiilor moderne, in domenii precum serviciile de rezervare sau marketing datorate progresului acestei industrii;

– in ultima perioada, internetul a devenit un mijloc tot mai important de informare si marketing

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s