Planificarea de Marketing

            Este o sectiune foarte importanta, deoarece analizeaza clientii firmei, factorii care influenteaza dezvoltarea firmei ( sectoarele economice, industria, concurenta etc.), precum si modalitatile prin care veti reusi sa va impuneti pe piata.

A avea un marketing de succes, inseamna sa ai produsele si serviciile potrivite, disponibile la locul potrivit si la momentul potrivit si clientii sa stie acest lucru.

Definitia clasica a marketingului este ” realizarea de produse si servicii pentru a satisface necesitatile clientilor “. Cu alte cuvinte, inseamna a identifica ce nevoi are clientul si a concepe produse si servicii ce intrunesc aceste cerinte, firma reusind astfel sa obtina profit.

Planul de marketing este un document ce formuleaza un plan pentru  a vinde serviciile si produsele. Acesta poate fi integrat  in interiorul planului de afaceri sau, daca complexitatea analizei sau a firmei o cere, separat de acesta, dar fiindu-i total subordonat. O biectivele si strategiile de afaceri, iar bugetul de marketing sunt derivate din obiectivele si strategiile de afaceri, iar bugetul de marketing va fi strans legat de intrega planificare financiar-contabila a firmei.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s