Segmentul de piata actual

Segmentul de piata este procentul din piata unui serviciu sau produs, pe care firma dumneavoastra il detine. Asadar, trebuie sa stiti dimensiunea pietei totale a serviciului ( produsului ) respectiv ( la nivel local, regional, national etc. ) si sa calculati procentul din aceasta piata pe care il stapaniti sau doriti sa il stapaniti. Nu uitati sa enumerati piata de referinta.

1. Principalii clienti existenti;

2. Segmentul de piata necesar;

3. Principalii clienti potentiali;

4. Care sunt nevoile clientilor:

            Aceasta sectiune trebuie sa explice cititorilor cum pot serviciile ( produsele ) dumneavoastra sa satisfaca nevoile clientilor. Trebuie sa stiti ca ceea ce cumpara cu adevarat cilentii nu sunt serviciile; ei achizitioneaza solutii pentru probleme si necesitatile lor.

De aceea trebuie sa le cunoasteti aceste nevoi pentru a le satisface cu profesionalism.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s