Imaginea pensiunii

Imaginea pensiunii este ” fata ” pe care aceasta o prezinta lumiii inconjuratoare. De aceea, este vital ca aceasta imagine sa fie cat mai atractiva, pentru a convinge clientii vizati ca se afla la firma care le va satisface asteptarile.
Imaginea pensiunii include tot ce reflecta personalitatea acesteia:
– denumirea pensiunii inscrisa pe firma aflata la intrarea in pensiune;
– autovehiculele firmei;
– papetaria firmei ( carti de vizita, foi de antet, plicuri, oferte, scrisori comerciale, alte documente emise de firma );
– materiale publicitare ( reclamele, lestele de preturi, pliantele, cataloagele );
– imbracamintea angajatilor;
– alte simboluri ale firmei ( sigla, mascota ).
Un rol foarte important in crearea imaginii pensiunii, il are modul in care se realizeaza intampinarea clientilor. Pentru o pensiune, sosirea clientilor este cea care ofera prilejul intalnirii pentru prima data intre clientii si personalul pensiunii. O primire in bune conditii impresioneaza in mod clientii pensiunii respective. Acest fapt va ajuta la crearea imaginii si reputatiei pensiunii, precum si la incurajarea revenirii la pensiune a clientilor.
Pentru a oferii clientilr o impresie favorabila si de durata, personalul pensiunii trebuie sa fie eficient si sa aiba bune abilitati sociale. el trebuie sa aiba un comportament placut, cordial, afectuos si sa fie gata in permanent sa vina in ajutorul clientilor. De asemenea, este important sa aiba un aspect ingrijit si usurinta in comunicare cu clientii.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s