Promovarea pensiunii

           Indiferent ce forma de reclama se alege, trebuie stabilite obiectivele promovarii.
Acestea ar putea fi:
– atragerea de clienti noi;
– pastrarea si fidelizarea clientilor vechi;
– prezentarea unor noi produse, pachete de servicii ale firmei;
– anuntarea unei perioade de reduceri de preturi;
– incurajarea clientilor sa frecventeze mai des respectiva capacitate de cazare;
– alte tipuri de cazare.

Studiul de piata trebuie realizat tinand cont de: motivatia, gustul si dorintele clientilor potentiali. In acest sens trebuie evaluate:
– mediul ( tehnologic si institutional );
– producatorii si concurenta;
– cine recomanda produsul turistic;
– mediul ( cultural, demografic, economic si social ) al cumparatorilor si consumatorilor;
– volumul consumului.
Constructia ofertei: dupa definirea clientelei-tinta este necesar sa adaptam produsul ( cazare, diverse activitati, animatie ) la cerere. Trebuie verificat daca produsul este bine primit de clientela vizata.
Pretul nu trebuie sa constituie ultima problema a activitatii turistice. Pretul este o informatie de baza care ne permite sa pozitionam din pornire produsul intr-un segment determinat si contra unei anumite concurente.
Alegerea se va face dupa ce a fost analizata functionarea diferitelor sisteme de distributie ( contracte, oameni de afaceri, specialisti in legislatie ), caracteristicile consumatorilor  si natura pietei vizate, ca si caracteristicile produsului.
Rolul distributiei este determinant deoarece produsele turistice sunt la distanta fata de locul de resedinta pe care il are consumatorul. De aceea, este necesar un sistem de distributie complex, pentru ca nu produsele ajung la consumatori, ci acestia ajung in zonele turistice.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s