Scopul si obiectivele promovarii imaginii pensiunii

Promovarea este un aspect important al afacerii, care consta intr-un proces ce cuprinde mai multe forme de comunicare cu clientul si are ca scop informarea acestuia cu privire la oferta de produse si servicii a pensiunii.
– Fixarea unei strategii trebuie sa tina cont de intrebarile:
– Cui ii sunt destinate produsele sau serviciile oferite?
– Cine sunt clientii la care doriti sa ajunga produsele si serviciile oferite?
– Unde se afla acesti clienti?
– Ce doresc ei?
– Ce asteptari ale clientilor trebuie sa satisfaca aceste produse?
– Prin cde activitatii promotionale veti ajunge la acesti clienti?
– Cum se doreste ca aceste produse sau servicii sa fie percepiute de cei carora le sunt destinate?
– Unde se asteapta clientii sa le gaseasca?
– Cand este momentul potrivit sa le fie oferite?
– Cat va costa acest lucru?
Dupa ce v-ati creat o imagine despre cei care vor deveni clientii produselor  sau serviciilor oferite, mai trebuie sa stiti si ce-i intereseaza, la ce sunt atenti si ce apreciaza la un produs.
Astfel veti putea determina ce activitate promotionala va ajunge mai usor la ei, pe ce fel de reclama sa va cheltuiti banii in mod eficient.
Daca nu sunteti sigur de propriile concluzii, este bine sa cercetati. Este de preferat sa cheltuiti o suma acceptabila pe un studiu de piata. decat sa cheltuiti o suma mult mai mare cu o reclama care se poate dovedi ineficienta

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s