Cum sa-ti promovezi Pensiunea

Promovarea este un aspect important al afacerii, care consta intr-un proces ce cuprinde mai multe forme de comunicare cu clientul si are ca scop informarea acestui cu privire la oferta de produse si servicii a pensiunii.

 

Fixarea unei strategii trebuie sa tina cont de urmatoarele intrebari la care trebui sa raspundeti;

– Cui ii sunt adresate produsele sau serviciile oferite?

– Cine sunt clientii la care doriti sa ajunga produsele si serviciile oferite?

– Unde se afla acesti clienti?

– Ce doresc ei?

– Ce asteptari ale clientilor trebuie sa satisfaca aceste produse?

– Prin ce activitati promotionale veti ajunge la acesti clienti?

– Cum se doreste ca aceste produse sau servicii sa fie percepute de cei carora le sunt destinate?

– Unde se asteapta clientii sa le gaseasca?

– Care este momentul potrivit sa le fie oferite?

– Cat va costa acest lucru?

 

Dupa ce v-ati creat o imagine despre cei care vor deveni clientii produselor sau serviciilor oferite, mai trebuie sa stiti si cei intereseaza, la ce sunt atenti si ce apreciaza la un produs.

 

Astfel veti putea determina ce activitate promotionala va ajunge la ei mai usor, pe ce fel de reclama sa va cheltuiti banii in mod eficient.

 

Indiferent ce forma de reclama se alege, trebuie stabilite obiectivele promovarii.

Acestea ar putea fi:

–          pastrarea de noi clienti;

–          patrarea si fidelizarea clientilor vechi;

–          prezentarea unor noi produse, pachete de servicii ale firmei;

–          anuntarea unei perioade de reduceri de preturi;

–          incurajarea clientilor sa frecventeze mai des respective locatie de cazare;

–          alte tipuri de obiective

 

Faceti va rog un exercitiu legat de promovarea pe care v-ai facut-o sau de promovarea pe care ati platit-o la alte site-uri de turism:

Care sunt obiectivele pe care le-ati stabilit pentru promovarea serviciilor si produselor pensiunii dumneavoastra?

–          Urmariti sa aveti mai multi turisti?

–          Vreti sa atrageti turisti la diferite evenimente?

–          Credeti ca veti reusi din prima incercare sau va trebui sa reveniti de mai multe ori?

–          Cu cat condsiderati ca veti vinde mai mult?

–          La cat timp dupa terminarea activitatii de promovare credeti ca va fi vizibil acest progress?

–          Veti oferi reduceri de preturi?

–          Daca da, cat vor insemna acestea din valoarea produsului sau serviciului?

 

Noi facem toata aceasta munca pentru dumneavoastra, deoarece dorim sa avem un turism sustenabil si o promovare a pensiunilor inteligenta.

Numai bine.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s