Cum actioneaza reclamele?

De obicei o singura reclama nu poate fi capabila sa lanseze un produs, sa-l treaca pe client prin tot spectrul comunicativ. Unele reclame reusesc doar sa capteze atentia, sa starneasca interesul pentru produs, in timp ce altele sunt concepute pentru a determina clientul sa actioneze.

 

Reclamele eficiente trebuie sa urmeze principiile modelului AIDA. Semnificatiile acestor initiale sunt usor de retinut si reprezinta:

 

A – Atentia

I – Interes

D – Dorinta

A- Actiune

 

Pentru a va realize o buna reclama este bines a va angajati o agentie de publicitate, care sa va ofere servicii complete ( planificarea, realizarea, stabilirea mijloacelor de difuzare ) necesare pentru realizarea reclamei de care considerati ca aveti nevoie.

 

In general pensiunile sunt firme mici, iar atunci cand ele se lanseaza pe piata nu au bugete foarte mari. Isi pot permite ele aceste servicii nu tocmai ieftine? Aici se pot adduce argumente pro si contra.

 

Este de preferat sa faci un effort mai mare la inceput sis a platesti niste profesionisti, pentru a nu risca ratarea intrarii pe piata cu o reclama nu tocmai adecvata. Utilitatea  unei investitii initiale importanta in reclama facuta cu ajutorul unor profesionisti, este ca, informarea, conceperea, executarea si publicarea reclamei este foarte mare aducand un profit de peste 500%.

 

Cu o investitie de aproximativ 500 ron pe an, cu siguranta iti aduce profit de peste 5000 ron, si asta la un calcul pesimist.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s