Reclama poate stimula vanzari doar daca este citita.

Ca sa poata fi citita, trebuie vazuta. Ca sa fie vazuta, trebuie sa atraga atentia.

Atragerea atentiei clientilor, este o prima faza esentiala. Ne intereseaza sa atragem atentia si sa starnim interesul persoanelor pe care vizam sa le avem clienti.

O reclama poate atrage atentia pe mai multe cai:

– fotografii ale unor persoane atractive sau foarte cunoscute;

– desene diverse;

– firme luminoase;

– culori;

– ilustratii;

– chenare si sublinieri;

– spatii albe (suprafete destinate reclamei lasate intentionat netiparite).

Multe dintre modalitati sunt utilizate simultan. Daca o relama este mai mare ca intindere si are mai mult spatiu alb, observati cum se distinge din mai multe anunturi.

Este o decizie curajoasa sa platesti pentru o suprafata mai mare si sa rezisti tentatiei de a o umple cu text. Totusi, utilizarea ei judicioasa poate sa o scoata in evidenta, sa dea impresia de calitate, profesionalism si, nu in ultimul rand, de prosperitate.

Multi vor gandi despre firma si produsul promovat ca, daca isi poate permite luxul unei astfel de reclame, nici calitatea nu-i poate lipsi. Situatia este similara siin cazul unui chenar in jurul textului reclamei. Si un simplu chenar scoate in evidenta mesajul.

EXERCITIU!!!

Priviti reclamele dintr-o anumita revista. Care dintre acestea va atrag mai mult si de ce? Pentru fiecare dnintre acestea, stabilitati care sunt punctele slabe si care sunt punctele forte?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s